Exchange

Alla inlägg den 4 april 2013

Av A & X - 4 april 2013 22:11

Nu kommer jag med lite snabb info. (Skriver på mobilen, så tar lite längre tid.)
Men iallafall så är vi två tjejer som driver denna blogg, och vi är helst anonyma, jag kallar mig för X, och den andra tjejen har inte lagt ut något än, så jag vet inte vad hon vill kallas för.
Just so you know. :)

Men ja, jag hittade nyss mitt Sims 3 i Rampljuset, och jag fick det i julas. (Tappade bort det, ihi) MEN NU ÄR DET FUNNET!
Så ska spela det imorgon, jap.

Ha det bra, kramis från mig. xoxo X.

Av A & X - 4 april 2013 20:14

Nu har jag skapat en ny simsgubbe! (Laddade ned lite från the sims resource och ville prova!)

Och här är resultatet! Vad tycker ni? Själv blev jag riktigt nöjd med henne!


Ja, det är flickan med orange hår. :) - Flickan bredvid är hennes bästa vän Morgana Wolff (gjorde om en vanlig sim)


  


Säg gärna din åsikt, kram från lilla mig. xoxo X. 

Av A & X - 4 april 2013 16:02

För att komma till TSR klicka HÄR. Det finns även en länk i min meny.


Istället för att komma med massvis av bilder och text, kan ni luta er tillbaka och se på en video som visar hur man gör!

Jag hittade den på youtube, och tänkte att den kanske kunde vara bra! :)

+ att den är på svenska. 



Kramar från lilla mig, xoxo X.


Förstår ni inte, ja då får ni säga det på kommentarerna så fixar vi text och bildinlägg istället!

Av A & X - 4 april 2013 12:15

Snart kommer min pappa hem, så detta blir ett kort inlägg. 

Lite senare idag ska jag berätta hur man laddar ned kläder, hår etc. från The Sims Resource!

Då vi fick en fråga från An. ^^ (tyvärr länkade hon inte en blogg eller så, så detta är all information vi har om hen)


Nu har ni något att längta till, kram från X.


 

Detta är en av mina simsfamiljer Melanie pch Monique, du kan läsa om dem HÄR.


Av A & X - 4 april 2013 11:55

Monique är flickan med ljust hår. Hon kommer från en väluppfostrad och rik familj, men har aldrig känt sig trygg. På skolan träffade hon Melanie, en rebellisk flicka som vågade vara sig själv. De började träffas oftare, och det har bildats romantik mellan dem. Moniques pappa och mamma tyckte inte alls om att hon var tillsammans med en tjej, så hon flyttade från Sunset Valley, till Melanies hemstad. Kan ni gissa vilken? Jo staden där alla mystiska väsen finner sin ro.. 

 



Kram från lilla mig. xoxo X


Not from sweden? ✿

Sök i bloggen

Presentation


Hej och välkommen till våran simsblogg exchange! Vi är då två tjejer som driver denna blogg, och vi är rätt så erfarna gällande sims.
Är det några frågor angående sims? Ställ dem i frågerutan nedanför, så får du svar så fort vi kan!
Kram från oss!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Lämna ett avtryck!

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Berättelser
 PGC challenge
 Download tips
 Veckans blogg
 Tävlingar
 Övrigt (skriv i frågerutan)

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Teknologi bloggar

Skapa flashcards